>>kp.kp32@yahoo.com<< ياد خدا آرام بخش دلهاست اي خدا بي تو هيچ و پوچيم....باوووررررررررر کن.با سلام و درود بر همه عزيزان حس تنهايي به وبلاگ حس تنهايي من خوش آمديد اميدوارم كه با ديدن وبلاگ من لحظاتي خوبي داشته باشين با آرزوي موفقيت و سربلندي براي تک تک عزيزان دل امير دوستدار هميشگي شما امير براي ارتباط با من ميتوانيد بهم ایمیل بزنید با تشكر از همه عزيزان لطفا نظر يادتون نره من کی هستم؟
 
دلگرفته ها با امیر
Yad Khoda Aram BaKhSh Del HaSt
 
 
جمعه 6 آبان 1385برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : امیر و خدا

با سلام خوب بعد یه مدتی خواستم یه پست به وبلاگم بزارم واسه کسایی که میخوان بدونن من کی هستم؟

من یه جوان 21 سالم که وقتی توی خیابان های این شهر قدم میزنم کسایی را میبینم و یه لحظه فکر میکنم میبینم این مردها چی هستن که اینطوری زنشون را ول میکنن توی خیابان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا میخوان نشون بدن که زن ما خوشکله ؟؟؟؟ نمیدونن فردا روزی نگاه بد به زنشون برمیدارننن؟

خوب از این بحث ها بگذاریم من کسی هستم که وقتی توی خیابان راه میرم  یه پسری را میبینم که فقیر گوشه خیابان نشسته ولی اون طرف یه بانک سیصد میلیارد تومن داره به جیب میزنه و میره ؟؟؟؟

من کسی هستم که وقتی راه میرم توی کوچه و خیابانها جوان هایی را میبنیم که به جای اینکه به فکر کسب و کار باشن یه دختر سوار ماشین میکنن و بگن ما gf داریم ؟؟؟

خوب حالا فهمیدید من کی هستم

من اگر بتونم یه قدم برای نزدیک شدن ظهور بردارم خیلی ام

من کسی ام که وقتی توی خیابان راه میریم یه مشت دختر الاف را میبینم که با وضع های بد میان توی خیابان شاید تقصیر خودشون هم نیست ها الگوهاشون بدن به عکس زیر توجه کنید


تصاویر  بدحجابی بازیگران زن ایرانی در سینما

تصاویر  بدحجابی بازیگران زن ایرانی در سینما

تصاویر/ بدحجابی بازیگران زن ایرانی در سینما

 

تصاویر/ بدحجابی بازیگران زن ایرانی در سینما

 

حالا برید جلوی اینها را بگیرید

 



http://fars.tv/uploads/audio/NeNVtev3EYQrTZGLgBgj.mp3

نظرات شما عزیزان:

hani
ساعت19:31---15 آبان 1390
نمیدونم واسه چی هروقت میام وبت حال میکنم بازم از این عکسا بزار منتظرما .

nazli
ساعت17:05---8 آبان 1390
salam dadash amir kudum yeki az in dokhtataro mikhay .galut pishe kudum gir karde begu beram vasat khastegari

عطیه
ساعت23:31---6 آبان 1390
khili khob bod movafagh bashi

nazli
ساعت23:29---6 آبان 1390
baab to dige ki hasti

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اسم:آواره.............................. شهرت:سرگردان....................... شغل:گداي محبت...................... محكوميت:به دنيا آمدن................. خوراكم:غم.............................. دلم:خون................................. كوله بارم:حسرت....................... فريادم:سكوت........................... وطنم:غربت.............................. همدمم:تنهايي.......................... جرم:زندگي كردن........................

حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرفهایی هست برای نگفتن؛ حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه ماورایی هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد؛ حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند...
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
1 خرداد 1393
4 دی 1391 7 آذر 1391 1 شهريور 1391 6 مرداد 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 1 مرداد 1391 5 خرداد 1391 1 اسفند 1390 3 آذر 1390 5 آبان 1390 2 آبان 1390 1 آبان 1390 7 تير 1390 1 ارديبهشت 1390 6 فروردين 1390 5 فروردين 1390 46 شهريور 1389 33 مرداد 1389 32 مرداد 1389 4 آذر 1388
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دلگرفته ها با امیر و آدرس hesetanhayi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 662
بازدید کل : 161619
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فايل

آپلود عکس